–             az egészségügyi szolgáltatókat ( magánklinikák, magánrendelő, magánszektor dolgozok orvosoknak)  kapcsolatba hozni azokkal akik potenciális ügyfelek lehetnek,

–             a prevenció hangsúlyozása,

–             azt az üzenetet szeretnék eljuttatni  a leendő ügyfélhez hogy panasz nélkül is rendszeresen érdemes szakorvossal kivizsgáltatni, (olyan cikkek Youtube tartalmak gyártása, ami a prevencióról szól és ha már baj van akkor a valódi megoldásra fókuszál )

–             hosszú várakozás, nem jutnak időben ellátáshoz, ezért A legfontosabb értékünk az egészségünk, az idő az amit nem tudunk, minőségi, szolgáltatás –

–             társaságok – rendezvényein sajtókommunikációja

potenciális ügyfelek: magánorvosok rendelők, orvosi társaságok, orvosi konferenciák,

nyomot hagyjon a történelemben

társaságoknak – ajánlat, presztízs, hírnév, példakép , google keresést bemutatni, személyre szabott médiaajánlat

hírekkel –hazákban elérhető lehetőségekről betegségek megelőzésére , minden már egy adott probléma gyors és hatékony kezelésére irányul,

újdonságokról, új terápiákról, magyar kutatók eredményeiről hitelesen, közvetlenül a szakemberektől,

Ingyenes szűrési programok, prevenciós rendezvényekről informálni az embereket,

Embert megmutatnia fehér köpeny mögött, legendás orvosok, professzorok,  – cikk és videó

Kiegészítő terápiák? – adott esetében lehet erősíteni a kiegészítő terápiák jelentőségének a hangsúlyozása