Az egészségügyben mind tartalmi, mind technológia oldalról jelentős forradalom zajlik. Ezekhez a már most is érzékelhető változásokhoz ennek a szolgáltatói szektornak is alkalmazkodni kell. Eddigi tapasztalataink szerint az állami ellátórendszer mellett egyre nagyobb teret nyernek majd a magánpraxisok, amelyek elszaporodásával nemcsak az állami rendszernek, hanem egymásnak is komoly konkurenciát állítanak majd ezek a cégek. A minél jobb láthatóság miatt szükségük lesz az eddiginél összetettebb PR és marketing tevékenységre is. Az infokommunikációs technológiák rohamos fejlődésével, a hagyományos médiafelületek közösségi alkalmazásokkal való kibővülésével a korábbinál jóval több lehetőség van a kommunikációs-marketing üzenetek minél szélesebb felhasználói rétegekhez való eljuttatásban. Fontos szempont, hogy a PR-eszközöket komplexen használja a vállalkozás, hiszen ezek ma már nagyon szorosan kapcsolódnak egymáshoz, megfelelő alkalmazással egymást erősítve teszik hatékonyabbá a cégek tevékenységét. A hagyományos és a közösségi médiafelületeken való megjelenés megfelelő arányú és egyedi igényre kialakított kombinálásával az eddiginél is nagyobb fogyasztói elérés érhető el. A Medical Press hiteles, modern és komplex kommunikációs szolgáltatást kínál ügyfeleinek.