HHO

HHO

A kevesebb fogyasztásért és környezetünk megkiméléséért sikerült kifejleszteni a HHO berendezést.Kattintson ide

Ez egy,  az autó elektromos rendszeréből táplálkozó olyan készülék, amely zárt rendszerben lúg közvetitésével több anód, katód és semleges lemezek között létrejövő elektrolizis során durranógázt képez . A durranógáz a teljesitményt fokozza a motorban, és ennek révén el lehet érni a kb-i 20 % os fogyasztás csökkenést.  A semleges lemezek darabszáma határozza meg a működéshez szükséges lemezek közötti feszültséget.cga800 árak

Ennek a feszültségnek ideális esetben kb. 2 V-nak (+/-0.5V) kell lennie. Azonban a közvetitő anyag mely lúg formájában van jelen a lemezek között, változó intenzitású és függ 1:a töménységétől 2: a külső belső hőmérsékletétől. Ezt a kellemetlen tényezőt elektronikai berendezéssel, un. pwm feszültség szabályozó és impulzust előállitó készülékkel lehet egy beállitható szinten tartani. Nem túl szerencsés, de lehetséges egy-egy évszakban elektronika nélkül megépíteni és használni a készüléket. De manapság olyan gyorsan változnak az évszakok.Azt vesszük észre, hogy nagyon nagy melegben különösen nagy áramot vesz fel a bontókészülékünk, olvadnak az elektromos csatlakozók, vagy épp annyira hüvös van hogy nem képes 20 perc alatt sem bemelegedni, sehogy sem képes teljesíteni. Ekkor csak az elektrolit sűrűsségének megváltoztatásával állíthatjuk be a helyes áramfelvételt. Tehát a kellemetlenségeket és bosszúságokat elkerülendő ez az elektronika nagyban segit nekünk a gondmentes üzemhez.opcje binarne

A rendszer másik darabja az elektrolit tartály,amely biztosítja a folyamatos körforgással járó folyadék utánpótlását a bontónknak.Nagyon fontos a jó záródása és kellő nagysága. A megfelelő nagyságra azért van szükség mivel a HHO készülék kb. ezer km-en 1 liter vizet használ el, és nem elég mindössze 1 literes tartályt használni ugyanis a bemelegedés során egyre több hab képződik, aminek feltétlenül helyre van szüksége. Ennélfogva a tartályt soha nem szabad színültig tőlteni, mert ellenkező esetben a habos lúg átutazik az összekötő csövön keresztül a harmadik fontos egységbe a buborékoltatóba.

Ennek a készüléknek a szerepe, hogy a tartályból érkező gázt tovább tisztítsa( vizszürje) illetve, hogy minél tisztább gáz kerüljön a motorba. Másik fontos szerepe amiért tartjuk, az  a vízzár, ami az esetleges visszaégés során gátat vet az égés továbbterjedésének. Bár a szivócső belépésénél mindig alkalmazni kell visszaégésgátlót a kettős biztonság megnyugtató müködést eredményez.

A müködés során a vezetőfülkében érdemes a ki-be kapcsolón kivül ampermérőt elhelyezni ,amely segítségével üzem közben bármikor ellenőrizhetjük az áramfelvételt ,ami a pillanatnyi  müködésrére utal. Az elektomos kapcsolásba  a motortérben nagy teherbirású relé kapcsol hasonló méretezésű biztositékon keresztül. A csatlakozóknak kábelvégeknek minden esetben forrasztottaknak kell lenniük. Csúszkás kábelvégeket csak kis terhelésű szerkezeteknél lehet használni, pl. a relé működtetéséhez vezető vezetékek végein. Ha nem megfelelőek az elektromos csatlakozók, aláméretezettek, akkor melegedni fognak és az elveszített áram miatt nem kapunk megfelelő bontási teljesitményt. Hamarabb elhasználódnak és idő előtt tönkremennek. Ugyanakkor még akár veszélyesek is lehetnek.

Túl sok gondozást nem igényel a rendszer, de odafigyelést annál inkább. Történt már hogy a tartály zárósapkája rosszul lett visszazárva és a megtermelt gáz a motorbajutás helyett egyszerüen elillant. Nem szabad motor müködése nélkül üzemeltetni, mert az álló motor szívórendszerét feltölti a gáz és ha beindítanánk ,mielőtt elillanna a gáz ijesztő durranással kárt is tehet a csövekben. Elektronikával meg lehet gátolni a készülék  működését álló motor esetében is.

A jól működő HHO szett üzem közben a jármű könnyebb gyorsulását eddigi megszokott gázpedál állásának kisebb helyzetét, a motor hangjának kisímulását és a füstölés elmaradását eredményezi. Ezek után a figyelem arra kell hogy összpontosuljon, hogy pontosan mérjuk a beszerelés utáni fogyasztási értékeket.

A kifejezés nincs kapcsolva egyetlen tartalomhoz sem.